Nieuwe gasten...

2 mei 2013 - Rheezerveen, Nederland

Gisteren hebben wij alweer de nieuwe gasten ontvangen. Een nieuwe groep enthousiaste ouders en lieve kids. Het is altijd weer even wennen.

Opnieuw had ik de jongere kids, nu samen met Sofia een nieuwe spontane meid die ons team kwam versterken. We hebben samen met de kinderen spelletjes gespeeld om elkaar beter te leren kennen. De groep die wij nu hadden bestaat voor een groot deel uit jongentjes van 7 jaar en druk dat ze zijn. Lekker actief aan veel beweging ontkomen we zeker deze week niet.

Vanavond werd de avond feestelijk afgesloten met een muziek quiz voor jong en oud. Ik was de clown vanavond, veel meer dan een kostuum en pruik heb je niet nodig.:) Haha 'S middags had ik nog een doek geschilderd zodat we deze konden ophangen bij de DJ en Jury tafel, dit zorgde voor een leuk aanzicht. Na veel dansen en zingen was er dan toch een einde gekomen aan het feest. Vervolgens zijn we samen met het team nog even wat wezen drinken voor op de camping om een toost voor een nieuwe week te doen.

De nachten worden nu ook iets warmer, vanmorgen was het nog vrij fris maar langzaam en zeker trekt dat bij. De activiteiten voor morgen zijn weer voorbereid dus nu lekker onder de wol en morgen ochtend een actieve start met het kids ontbijt. Voor nu slaap lekker! en morgen Smullen maar.. Nomm Nomm..