"Week 3"

6 mei 2013 - Rheezerveen, Nederland

Voor de derde keer nieuwe gasten ontvangen en er nieuwe teamleden bij gekregen. Twee super toffe meiden Marloes en Jenny. Het leuk is dat Jenny straks ook naar Elb gaat! Jippiee...!

De zomer is in volle gang al 3 dagen genieten wij van lekker weer. Samen met mijn teamgenootjes hebben wij vanavond weer een super leuke muziek quiz georganiseerd. Dit keer is wel heel enthousiaste outfits. Sooooo Sexy! NOT! We hebben er heel hard om gelachen en wij niet alleen. Ook de kinderen en ouders kwamen niet meer bij.

Vamorgen zijn Jenny en ik er op uit getrokken met de kleinste kids. Waarvan er eentje 1,5 jaar oud is. Zo lief. We hebben uren op t strand gespeeld en kikkervisjes gevangen wat een sensatie was dat zeg. Zoooo leukkk en spannend voor de kinderen. 's Middags ben ik samen met Marloes ben gaan zwemmen. De kindjes die mee wilde mochten mee en dat waren er aardig wat. Heerlijk zn middagje zwemmen.

Op naar nog een paar top dagen !!

Slaap lekker..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Boukje:
    7 mei 2013
    Hee Zoe!!

Wat lekker dat het nu wat warmer wordt zeg, maakt het allemaal net eventjes wat leuker! ;)

Zo te zien heb je het weer hartstikke naar je zin en wat een schattige kindjes allemaal weer!

Geniet er van en in ieder geval tot mijn verjaardag! :)

Liefs