Pinksterweekend!!

19 mei 2013 - Rheezerveen, Nederland

Het pinkster weekend ben ik weer terug in het pitoreske Rheezerveen. Voor de verandering een keertje met de trein. 3 uur reizen pfff.. Met mn hele hebben en houwe de trein in.

Eenmaal aangekomen alles klaarmaken voor de nieuwe gasten maarliefst zes gezinnen die ik al eens eerder had gezien tijdens de benjaminweek 2012. Super leuk om alle kindjes weer eens terug te zien. 's Avonds begonnen we met leuke welkomsspelletjes voor de kinderen. Aangezien de oudste 5 was in mijn groep werden het de spelletjes als "zakdoekje leggen" en "annemaria koekoek". Het was weer een geslaags ontvangst.

Als kers op de taart hadden we ook nog mijn overheerlijke stroopwafel taart! We hadden deze op een groot bord gezet met 3 kaarsjes voor een moeder die jarig was. Zo had de taart een extra betekenis :) Ze was helemaal verbijsterd en blij.

Vanmiddag hebben we met de kinderen druk geknutseld om daarna een echte video clip te maken met de kids. Die ik nu als de wiedeweer ga monteren. Vanavond volgen er weer wat leuk nieuwe foto's van de avonturen van dit weekend.

1. Freek:
    19 mei 2013