Eerste daagjes..Brrrr

28 april 2013 - Rheezerveen, Nederland

Een koude start zo kun je het begin van mijn avontuur noemen. Vannacht was het zo koud dat het zelf gevroren had. Brr…. Veel slapen gebeurt nog niet echt. Inmiddels ga ik alweer mijn derde nacht in. Met een joggingbroek, vest en thermo sokken aan te bed. Daarnaast liggen er ook nog eens twee kruiken in mijn bed. Nu hopen op een goede nacht!

Door een zware strom leek het wel of de tenten bestrooid waren met koffiepoeder. Dus voordat we alle gasten konden ontvangen moesten we alle tenten goed schoonmaken. We kregen gelukkig wat extra schoonmaak assistentie anders was het nooit optijd klaar. Uiteindelijk straalde alle tenten weer als nooit te voren!

We hebben ontzettend leuke en enthousiaste gasten. 26 kids in totaal! Marlene en ik zijn ingedeeld bij de kinderen van 1 t/m 7 jaar heerlijk die kleintjes. Vandaag hebben wij een speurtocht met ze gelopen langs alle speeltuintjes. Het was heerlijk om de kinderen zo enthousiast te zien. Gelukkig kwam het zonnetje vanmiddag ook nog even door en konden we lekker buiten zitten.

Nu ga ik mijn bedje opzoeken en lekker slapen. Morgen weer druk programma beginend met het kids ontbijt.

Slaap lekker!

1. Evelien:
    29 april 2013
    Heey! Klinkt leuk maar koud! Ik hoop dat vanaf morgen het zonnetje alleen nog maar schijnt! Veel plezier verder nog :)!